GOLDCOCK, to je skutečný pojem. Hlavně mezi milovníky whisky, kteří už ví, že chtějí-li skvělou chuť, chtějí GOLDCOCK. Společnost Rudolf Jelínek se teď rozhodla potěšit také fandy bylinnějších chutí a do svého GOLDCOCK portfolia zařadila i první gin. O to, aby zvenku vypadal stejně dobře, jako chutná zevnitř, se postaralo designové studio Ondřej Balajka.
Historie výroby ginu ve společnosti Rudolf Jelínek sahá až do 70. let minulého století. Teď se firma rozhodla výrobu ginů vzkřísit. A vsadila na to, co funguje – totiž na tradici. GOLDCOCK Gin tak obsahuje obsahuje stejnou bylinnou směs jako před několika desetiletími: koriandr, kardamon, anděliku, kosatec, lékořici, pelyněk, pomerančovou a citronovou kůru a samozřejmě černý jalovec.
Láska na první ochutnání
GOLDCOCK Gin působí v rámci celé GOLDCOCK řady tak trochu jako zjevení. Jde o svěží, nenáročné pití, které si na nic nehraje. A ani nemusí – vyladěná směs bylin, kterou obsahuje, mu dodává přesně tu hravost, díky které si ho všichni fandové ginu okamžitě zamilují.
My nebudeme lhát: zamilovali jsme si ho taky. Takže když nás Rudolf Jelínek oslovil s tím, jestli pro nový gin vytvoříme i zbrusu novou etiketu (v minulosti už jsme navrhovali podobu celé řady GOLDCOCK), bylo nám okamžitě jasné, jakým směrem při tom chceme jít.
Hrdý kohout a drobné lístky bylin
O ústředním motivu etikety jsme měli jasno okamžitě. Stejně jako u ostatních produktů z portfolia GOLDCOCK, i lahvi ginu tak vévodí ikonický kohout, který je symbolem celé řady. A ne náhodou – značce dodává hrdost a zároveň odkazuje k poctivému, tradičnímu lihovarnictví, z nějž Rudolf Jelínek vychází.
Jenže není whisky jako gin. A není etiketa jako etiketa. Navrhli jsme ji proto tak, aby GOLDCOCK Gin z celé řady zřetelně vystupoval už na první pohled. Na jeho etiketu jsme použili třpytivý papír, který jsme ještě dozdobili drobnými lístky bylin. Výsledkem je jemná, bylinková hravost – zvenku, stejně jako (po ochutnání) zevnitř :-)
V rámci návrhu nových etiket jsme se postarali i o jejich kompletní výrobu. Od 3D simulací přes tisková data a finální produkci.
Comments