top of page
Ondřej Balajka

POPAI: Pařížské stříbro a předání žezla

Za dveřmi máme další ročník české verze Popai.

Čas letí jako splašený a my už se připravujeme na další ročník české verze soutěže Popai. Je to jako každoroční svátek pro všechny milovníky marketingu a retailu. Každý se snaží přinést něco nového, originálního. Ať už jde o inovativní design nebo dojemné příběhy za výrobky, letos to bude opět napínavé. Kdo se stane tím šťastným vítězem a převezme od nás pomyslné žezlo? To se teprve ukáže!



Radegast a jeho hořké čelo

Ačkoli se blíží nové soutěžení, nemůžeme zapomenout na loňského šampiona – našeho Radegasta s jeho hořkým čelem. Tento produkt se stal nejen symbolem kvality, ale i stříbrným medailistou na evropské scéně. Radegast ukázal, že se na něj lze spolehnout, a přitom nezapomněl na své kořeny. Jeho regál, který posbíral snad všechna ocenění, se stal příkladem toho, jak by měly vypadat poctivé výrobky. Podařilo se mu získat stříbrnou cenu na evropské úrovni, což nám dává jasnou zprávu – Radegast umí!


Radegast posbíral vše co se dalo

V České republice se soutěž Popai neustále vyvíjí a roste. Letos jsme byli svědky toho, jak naše regálové čelo, dokázalo překonat veškerou konkurenci a vyhrál absolutní vítězství. Je to důkaz, že kreativita a inovativní přístup k marketingu se vyplácí. Radegast nejenže okouzlil místní publikum, ale dokázal se prosadit i na evropské scéně.


POPAI CZ - Absolutní vítěz

POPAI PARIS - Stříbrná medaile

POP STAR - První místo



Poctivá řemeslná práce má cenu

Jedním z nejdůležitějších závěrů, které si můžeme odnést z loňského ročníku, je, že poctivá řemeslná práce stále má svou hodnotu. V dnešní době plné rychlých řešení a masové produkce je dobré si připomenout, že kvalita a originalita jsou to, co zákazníci skutečně ocení. Když se lidé setkají s něčím, co je vyrobeno s láskou a péčí, dokážou to ocenit.


Co nás čeká v budoucnu?

Jak se blíží nový ročník soutěže Popai, zůstáváme zvědaví, co nám přinese. Kdo ví, jaké novinky a nápady se na nás chystají? Je zřejmé, že český trh je plný talentovaných kreativců a inovátorů, kteří mají co nabídnout. Ať už se rozhodnete zapojit, nebo jen sledovat, jak se situace vyvíjí, jedno je jisté – soutěž Popai zůstává neodmyslitelnou součástí českého marketingového světa. Nezbývá než se těšit na další skvosty, které se nám představí!





21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page