top of page
Ondřej Balajka

Silná karibská novinka El Clásico

Značka El Clásico se rozrůstá o dalšího člena své rodiny. Novinka El Clásico Spiced Overproof 61 % je opravdovou špičkou a dovolí vám vychutnat si chuť exotického rumového blendu téměř v jeho plné síle. Nalijte si sklenku a nechte se unést na vlnách Karibiku.

Takhle představil produkt Filip Větrovský, Marketing Manager Director - PREMIER WINES & SPIRITS, s.r.o.

Etiketu – stejně jako u všech produktů z řady El Clásico – navrhlo a dodalo Studio Ondřej Balajka.


Podoba etikety nového karibského rumu vychází z celkové podoby řady El Clásico. Tu jsme pro Premier Wines vytvářeli už před časem, a jak ukazují reakce zákazníků, šlo o krok správným směrem: etikety nejenže celou řadu vizuálně sjednocují, ale navíc jí dodávají punc kvality a typické karibské chuti.

Výrazná barva pro výraznou chuť

V případě nového produktu El Clásico Overproof jsme tak stáli před jedinou zásadní otázkou. Jakou bude mít jeho etiketa barvu? Abychom nic nenechali náhodě, otestovali jsme postupně na padesát barevných odstínů. Provedli jsme řadu 3D simulací, vytvořili konkrétní barevnostní nátisk – a ze všech těchto testů a diskusí s klientem nakonec vzešel jasný vítěz. Sytě červená.

Právě ostře červená barva z celé „karibské“ řady už na první pohled jasně vystupuje. Overproof 61% tak na první pohled dává na odiv svou sílu a zároveň na sebe v nabídce barů a hospod zřetelně upozorňuje. Výsledkem je symbióza designu a skvělé chuti.

"Z mého pohledu design El Clásico Overproof 61% reprezentuje sílů a přesný temperament produktu. Důležité je, že spotřebitel si lehce dokáže představit, co je obsahem lahve. Celkově toto v kombinaci s premiovostí designu a zařazením do řady El Clásico hodnotím jako velmi povedené".


FILIP VĚTROVSKÝ, MARKETING DIRECTOR | PREMIER WINES & SPIRITS, S.R.O.


88 zobrazení0 komentářů

Comments


bottom of page