Pivo Radegast je zážitek nejen pro chuťové buňky. Nově vás zaujme i prezentací při samotném nákupu, kterou vytvořilo designové studio Ondřej Balajka a taktéž se ujalo samotné produkce. Díky originálnímu vystavení na vás drsná příroda beskydských hor dýchne i v uličkách supermarketu. Perfektně vychlazené pivo na vás totiž čeká v kamenném jezírku, odkud ho vytáhnete za zvuků vzdálené bouřky. A až do obchodu zamíříte příště, Radegast bude jasnou volbou.
Příběh ryzí hořkosti
Plzeňský prazdroj, majitel značky Radegast, nově sází na budování zákaznického zážitku. Zrodil se tak nový projekt, který má zákazníkům oblíbené pivo přiblížit. V pilotní fázi Prazdroj počítá s originální prezentací značky ve 20 obchodech.
„Chceme, aby lidé zažili značku Radegast na vlastní kůži. Proto jsme v obchodech v rámci pilotního projektu vytvořili místa, která nakupující lákají k interakci,“ shrnuje Pavel Císař, který má v Prazdroji na starosti retailový prodej.
Úkol tyto prezentační materiály navrhnout jsme dostali my. A byla to výzva, která nám udělala velkou radost.
Střípek hor mezi regály
Vystavení se obvykle vyrábí z levného kartonu nebo plastu – zde jsme ale dostali možnost využít skutečně kvalitní materiály. A výsledek stál za to.
Jako dominantu regálového čela jsme zvolili – jak jinak – 3D sochu boha Radegasta. Vytvořili jsme ji z opravdu realisticky a doplnili o podstavec z ručně modelovaných skal. Nechybí divoká zeleň ani realisticky vypadající mech. Tráva „obrůstá“ dokonce i elegantní logo Radegastu, umístěné na boku.
Kamenný bůh střeží lákavě nasvícené police s lahvemi Radegast, které nedočkavě čekají, až si je zákazníci odnesou domů. V jezírku s tekoucí vodou pak žíznivce potěší vychlazené plechovky s pořádně hořkým pivem.
Doušek piva za zvuků bouřky
Při návrhu jsme pamatovali i na další smysly. Součástí vystavení je proto i působivý bouřkový mrak, který se vznáší nad hlavami nakupujících. Ten však není pouze na koukání. Propojili jsme ho totiž s dřevěnou kládou položenou u jezírka.
Padlý strom láká zákazníka ke zkoušce svalů nápisem: „Zvedni a zažij sílu přírody.“ A když spotřebitel výzvu přijme, začnou se teprve dít věci. Svůj orchestr totiž rozehrají hromy a blesky – a zákazník tak odchází k pokladně za zvuků letní bouřky.
Projekt má ze strany klienta Plzeňský Prazdroj a.s. na starosti Lucie Pazderská Commercial Excellence Project Manager. “Pivo vždy bylo, je a bude o emocích a naším hlavním cílem je nyní přenést tyto emoce i na prodejní plochu. Proto jsme společně s Ondrou Balajkou vytvořili vystavení, díky kterému můžou naši zákazníci Radegast opravdu navnímat a tím se i umocní jejich zážitek z nakupování. Spolupráce s Ondrou fungovala naprosto skvěle a jsme moc rádi, že se nám společně podařilo vytvořit takto unikátní vystavení.”
Comments