Ty nejlepší chvíle se někdy rodí ze zdánlivých maličkostí. Třeba když dáte dohromady hokej, pořádnou porci chlapského kamarádství a vychlazené, orosené a hořké pivo.
Všechno začalo ve chvíli, kdy za námi Markéta Havlíčková z Plzeňského Prazdroje přišla s hořkou výzvou. Jak všichni fandové dobrého piva vědí, Radegast dlouhodobě fandí českému hokeji, a nepřestal s tím ani ve chvíli, kdy se kvůli pandemii zavřely stadiony. To, že se dá fandit i doma, se zástupci Radegastu rozhodli ukázat v nové kampani. A nás požádali, abychom pro kampaň dodali klíčový vizuál.
Jednalo se o velký projekt? Rozhodně ano, ale u nás ve studiu máme těžké a hořké výzvy rádi.
Důsledná příprava
K našemu úkolu, vytvořit klíčový vizuál, jsme přistoupili poctivě a od podlahy. Takže když jsme nakonec klientovi prezentovali svou vizi, mohli jsme mu nabídnout ne jeden nebo dva, ale hned čtyři originální koncepty vizuálů (včetně skic a moodboardů). Klient vybral vítězný návrh a my se mohli do celé té organizační mašinérie pustit.
Nejprve jsme našli prostory pro focení, konkrétně fotoateliér Daniela Vojtěcha. Ten nabídl všechno, co je pro tak obrovské a důležité focení potřeba: ideální velikost, polohu, parádní komfort a také prostor pro vše, co jsme během celodenního focení potřebovali (například maskérnu a beerstyling).
Pak už nám zbývalo jediné: vybrat vhodné modely. V tu chvíli přišla Markéta Havlíčková s vynikajícím nápadem: co takhle před kameru posadit zaměstnance samotného Plzeňského Prazdroje? Tahle představa všechny nadchla, mimo jiné i proto, že umožnila zaměstnancům Prazdroje zažít si atmosféru velkého a důležitého focení. A tak bylo rozhodnuto.
„Fanouškovská“ nálada
Konečně přišel Den D. Kromě základního realizačního týmu (ve složení fotograf Robin Nevřala, supervizor Ondřej Balajka a Markéta Havlíčková za Radegast) do ateliéru dorazili i beerstylista, klasický stylista, Josef Jalůvka, Michaela Loudová z Prazdroje a naši modelové - Jiří Chudý, Robin Kmotorka a Ondřej Hašek. A pak? Pak začal skutečný šrumec.
Po nastavení základního svícení jsme otestovali hned několik variant kompozice. Chtěli jsme totiž vystihnout skutečnou „fanouškovskou“ náladu, která je se sledováním hokeje spojená. Svou pozornost jsme věnovali i hledání té pravé chemie mezi modely – těch původně dorazilo hned pět (to proto, abychom měli z čeho vybírat), dva z nich si však po kamerových zkouškách vytáhli „černého Petra“ a museli jet domů. Vzali to ale tak, jak je pro Radegast typické: sportovně a po chlapsku :-)
Samotné focení probíhalo v průběhu celého dne. Naaranžovali jsme scénu, připravili modely i pivo… a šlo se na to. Celkem jsme pořídili záběry ze tří sekvencí, z těch jsme poté pro klienta vytvořili sadu fotek pro použití v kampani a na sociálních sítích. A výsledek? Přesně takový, jaký jsme si představovali: přes jednu překážku za druhou jsme nakonec společně nakonec došli k vytyčenému (a navzdory celému „radegastímu“ zaměření rozhodně ne hořkému) cíli :-)
Celému týmu z Plzeňského Prazdroje (jmenovitě Markétě Havlíčkové, Josefu Jalůvkovi a Michaele Loudové) děkujeme za tuhle skvělou příležitost a zážitek!
Comments