top of page

Limitka Radegastu není jen o pivu, ale i o vodě

Radegast a beskydská příroda jsou dva pojmy, které k sobě patří. Nově se to promítá i v obalovém designu piva. Na plechovkách limitované edice pivovaru totiž najdete hned několik vodních motivů. Zajímá vás proč?


Pivo, které šetří vodu

Radegast dlouhodobě bojuje proti suchu – a úspora vody v pivovarech je jen začátek. Nově spojil síly s Lesy ČR, kterým věnuje částku 1 milion Kč na projekty zadržování vody v krajině. Na podporu nového partnerství vytvořil pivovar limitovanou edici plechovkového piva. A právě o její design jsme se na žádost Petry Paulisové a Kryštofa Kuželky z Plzeňského Prazdroje postarali my.

Návrh vzešel z vizuální identity, kterou jsme pro obaly piva Radegast vytvořili již dříve. Zároveň jsme ale potřebovali zajetý design vylepšit tak, aby limitovaná edice zákazníka v regálech na první pohled zaujala. Proto jsme plechovku doplnili o řadu ilustrovaných „vodních“ prvků, které odráží myšlenku kampaně.


Plechovka plná vody

Konceptů ilustrace jsme vytvořili celou řadu – hráli jsme si při tom s tématem řek, mokřadů a tůní. Klient si nakonec vybral kombinaci navržených variant, takže na obalu najdete hned několik vodních prvků.

Jako vtipný detail jsme do ilustrací propašovali také pár zvířat, která běžně potkáte na březích řek. Všímavého pivaře tak na obalu překvapí třeba ještěrka nebo žába.

Nepřehlédnutelná je rovněž postava boha Radegasta, kterou jsme pro účely limitované edice oblékli do nového kabátu. Místo tradičního rohu hojnosti tak bůh svírá v dlaních jezírko křišťálově čisté vody. Tento nápad se značce tak zalíbil, že ho začala používat i v dalších médiích.


Design s poselstvím

Limitka měla jasný cíl – motivovat zákazníky, aby se k iniciativě přidali. Vršek plechovky jsme proto doplnili o výrazný červenozlatý pruh s kampaňovým sloganem, který pivaře okamžitě udeří do očí.

Důležitým prvkem designu je také výzva pro zákazníky, doplněná brandovým QR kódem. Ten spotřebitele přivede na tematickou stránku, kde může hlasovat o projektu, na který Radegast přispěje.

„Pro Radegast je šetrné zacházení s vodou zásadní téma. A to nejen uvnitř pivovaru. Spoluprací s Lesy ČR můžeme podpořit další projekty, které povedou ke zlepšení situace v naší přírodě. Věříme, že zapojením veřejnosti do hlasování vzbudíme větší zájem o toto naléhavé téma,“ doplňuje Petr Klíma, Senior Brand manažer značky Radegast.


101 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page