top of page

Pilsner Urquell 180 let

Koncem roku 2022 slavila světoznámá značka Pilsner Urquell 180 let. Při této příležitosti nadělovala svým spolupracovníkům a vybraným influencerům z celého světa stylové dárkové balíčky. Návrhu těchto dárkových setů se zhostilo naše designové studio. Přečtěte si, jak designový proces probíhal.


Na počátku nás oslovila Anna Skalická, Global Brand Manager pro Pilsner Urquell ze společnosti Asahi CE, která poptávala originální dárek k oslavě jubilea značky. A jelikož máme rádi výzvy, hned jsme se pustili do prvních návrhů.

Kreativní proces odstartoval návrh boxu na dárkové předměty – v dalším kroku jsme pak zpracovali jednotlivé detaily.

Krabice plná zážitků

Chtěli jsme, aby balíček působil propracovaně – a obdarovaný už od první chvíle věděl, že si na tomhle dárku značka dala opravdu záležet. Na boxu jsme tak využili například prvky ruční práce.

Při návrhu hrál klíčovou roli také samotný obsah balíčku a jeho velikost. Vše se samozřejmě muselo do krabice pohodlně vejít.

Ekologický tisk

Velkou krabici jsme navrhli a vyrobili s maximálním ohledem k přírodě. Využili jsme recyklované a recenzovatelné materiály, papír a laminaci. Ekologický je dokonce i použitý inkoust. Jediný prvek, který se v přírodě nerozloží, je magnet použitý na zavírání. A pevně věříme, že ten naši influenceři zodpovědně vytřídí.

S takto ambiciózním návrhem jsme si na sebe ovšem trochu upletli bič. Zpočátku totiž nebylo snadné dosáhnout vysoké kvality tisku s matnou laminací, která na krabici musela být kvůli ochraně. Šikovní ofsetoví tiskaři však nakonec přišli s řešením, které se líbilo nám i klientce.


Kalendář plný známých tváří

Největším prvkem packu byl stylový nástěnný kalendář o formátu A3. Ten místo neosobních tváří z fotobanky ukazoval známé tváře z řad zaměstnanců Asahi CE, které si zapózovaly v dobových kostýmech. Kreativní návrh vytvořilo studio PURPLE London, snímky nafotil Thomas Skovsende – a o tisková data jsme se postarali my.


Tričko s věnováním

Kromě kalendáře pak balíček obsahoval také typickou sklenici Pilsner Urquell a kvalitní tričko uložené v dárkové krabičce. A protože si rádi dáváme záležet, každou krabičku jsme ručně označili jménem influencera.


A pak jsme si začali vymýšlet

Balíčky byly skoro hotové – pořád jim ale k dokonalosti krůček scházel. Nechtěli jsme totiž vytvořit „jenom“ dárkový balíček, nýbrž umělecké dílo, které si lidé zapamatují.

Proto jsme balení doplnili několika vkusnými detaily. Na box jsme přidali elegantní zavíráním z režného provázku opatřeného magnetem. A uvnitř krabice nahradili klasický karton kartonem craftovým, který nejen pěkně vypadá, ale je také velice příjemný na omak,


Pomyslnou třešinkou na dortu pak byly elegantní pečetě, kterými jsme doplnili ozdobné zavírání a obálku s děkovací kartou. Každou pečeť jsme ručně vytvořili z vosku v naší produkci – a dalo to docela zabrat. Výsledek ovšem stál za to.

Teď už zbývalo jen všechny dárkové sety pečlivě zabalit a odeslat do celého Pilsner Urquell světa.

Zaujala vás naše práce? Rádi vytvoříme krásné návrhy i pro vaši firmu.




58 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page