Mistrovství v hokeji 2024 si zajisté užil každý Čech a možná jste výhru oslavili i Vy kouskem z naší dílny. Čeští hokejisté vybojovali zlato a my, aniž bychom to v loňském roce tento obrovský úspěch tušili, jsme intenzivně pracovali na nové limitované edici Pilsner Urquell, která byla k dostání právě v době konání MS v Praze.
Pivo, které hraje
V minitýmu Ondřej Balajka jako hlavní designér a Martina Kučová jako hlavní ilustrátorka jsme vyvinuli plechovku, která dostala nový nekonečný hokejový pattern po svém plášti a hlavně dvě výrazné ikony v moderním pojení, a to hokejistu a brankáře. Tyto ilustrace pečlivě navrhla a následně vypracovala Martina, její cit pro tyto ilustrace byl famózní a to i s ohledem na to, že se jako ryze hokejový fanda rozhodně neprofiluje :D
V jednoduchosti je krása
Záměrem celé limitky neměl být naprosto odlišující design plechovky, ale spíše vkusný doplněk, detaily, které standardní plechovku posunou do hokejového světa a zároveň budou držet prémiový vzhled našeho zlata. Pro zachování jednoduchosti zdobí celou plechovku prosté obrysy piva se symbolickými prvky hokeje, jako je helma a puk. Nepřehlédnutelní jsou již zmiňovaní hráči na přední straně, kteří jsou obohaceni o zlatý přeliv a hned pod nimi tři barvy značící náš národ.
Jde se do hry!
Máme konec prázdnin 2023 a my finalizujeme s klientem poslední detaily na plechovce. Drobné úpravy v ilustraci, dotvoření přesnějších pozic jak hráče, tak brankáře jsme pro jistotu zkonzultovali i s bývalými hráči, aby nám řekli svůj profesionální pohled a měli jsme hotovo. Následovalo zpracovat ještě design na multipack, který měl být druhý produkt v portfoliu pro MS 2024 a předáváme data do výroby.
Jsme neskutečně hrdí na tuto pracovní příležitost, velice si vážíme toho, že byl vybrán právě náš návrh, který svým zlatým designem vystihl vítězství, a věříme, že fanouškům zlepšil požitek po celou dobu konání nezapomenutelného Mistrovství Světa 2024, které Praha a Ostrava uspořádala.
Hodnocení klientky
„Hokejový design pro plechovku se stal vítězem mezi návrhy díky dokonalé kombinaci jednoduchosti motivu a preciznosti detailů. Skvěle se propojil s existujícími aktivy značky, jako je logo na plechovce, které nezastínil, ale výstižně doplnil. Nekonečný vzor v pozadí spolu s ilustrací výstižně podtrhnul tematický balíček a zároveň zachoval celkový prémiový dojem. Sofistikovaně zapracovaná trikolóra a další prvky odkazují na konání šampionátu v České republice. Kvalitu výstupu potvrzuje i možnost efektivního využití ilustrace v dalších komunikačních touchpointech kampaně, ať už v online prostoru nebo v OOH reklamě. Samotný vzor si našel cestu i do jiného speciálního hokejového multipacku. Těší nás tato flexibilita a škálovatelnost, stejně jako kvalita naší vzájemné spolupráce a její konkrétní výsledky. Věříme, že společně vytvoříme ještě mnoho dalších úspěšných projektů.“
Soňa Repčíková, Brand Manager Pilsner Urquell CZ.
Comments