PALETOVÉ VYSTAVENÍ GLOBUS PROMOCE SUCHO
Sucho a nedostatek vody je velkým problémem posledních let. Výzva je to především pro zemědělské a průmyslové podniky,“ popisuje manažer značky Radegast Marek Grabovský a dodává: „Pivovar Radegast patří ve snižování spotřeby vody na výrobu piva ke světové špičce. Takže na jeden půllitr piva stačilo použít jenom 1,26 litru vody“. Konkurence na stejné množství vyrobeného piva potřebuje až 3 litry vody“, dodává pro srovnání. „Za posledních 10 let jsme investovali do vodohospodářských projektů desítky milionů korun a díky tomu jsme snížili spotřebu vody téměř o 40 %.“
„Proto bylo při tvorbě nové kampaně přirozené, že jsme zvolili téma sucha. Sucho je hořkost, se kterou lze bojovat!,“
Na nás bylo navrhnout komunikaci pro off trade kanál, kde značka chce komunikovat v souladu s televizní kampaní.
Vytvořili jsme tedy návrh dvoupaletí s dominantním plechovým sudem, který hraje ústřední roli i v televizní kampani, doplnili jej o suchý kartonový strom, který dokresloval devastující dopad sucha na naši přírodu.
Dvoupaletí Radegast jste mohli vidět v řetězci Globus.
Comments