• Ondřej Balajka

RADEGAST VÁNOČNÍ MULTIPACK

Nostalgický, a zároveň stejně drsný jako pivo, které je uvnitř. Právě tak si Radegast představoval podobu svého speciálního vánočního multipacku. A tak jsme mu přesně takový multipack navrhli.


Pivovar Radegast slaví. Přesně před 50 lety uvařil svou první várku piva, a teď se proto rozhodl nadělovat. Pro všechny fandy své typické hořké chuti připravil vánoční multipack, který obsahuje osm lahví Ryze Hořké 12 – lahve mají ale různou, dobovou etiketu.


Kompletní design téhle speciální vánoční edice jsme dostali na starost my, a stanuli jsme proto před otázkou: jde skloubit vánoční a lehce nostalgický design s chuťovou i vizuální přímočarostí, která je pro Radegast typická?


Ano, jde!


Místo klasických vánočních motivů jsme při návrhu vsadili na průřez historií. Pracovali jsme s dodanými pivními etiketami Radegastu z let 1973, 1993 a 2001. Repliky historických etiket připravilo pro Radegast grafické studio Creative Guerilla. Ty jsme převedli do 3D, vytvořili textury a udělali tiskové rendery. Vše jsme pak přenesli na krabici – tak, aby na první pohled vynikl celkový duch značky napříč desetiletími. (Mimochodem, o tom, jak jsme vytvářeli 3D simulace jednotlivých etiket, se víc rozepíšeme v některém z dalších článků.)

Zajímavým detailem je i stuha, do které je krabice uvázaná. Nejde totiž o klasickou „vánoční mašli“. Abychom podtrhli celkový design krabice, použili jsme hrubší stuhu, a tu navíc opatřili vlastní etiketou. Do té může zákazník vepsat jméno, a využít tak krabici jako osobní dárek pro své blízké.


A výsledek? Podařená krabice s podařeným pivem uvnitř :-)

26 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše